Selime23 amacım seni korkutmak değil ama cevap vermeden de yapamadım benim karşı komşum doğuma 1 hafta vardı artık sık sık gidiyordu kontrollere o günde kontrolü varmış gitti ve bebeğini kaybetti doktor kordon dolanması sonucu bebek yaşamıyor demiş. Tedbirini al canım SAN söylemek istedim inşallah sağ Salim kucağına alırsın