Rabiaorhancayy Selime23 benidd 3 gunde 1 gormek istedi insallah bende 2 hafta sonra alınacağını allah kismet ederse sag saglim alalim yavrularimizi kucagimiza insallah🌸
Bebegim0101 Selime23 o artık bir bebek değil 8 yasinda bi delikanli😂😂2014 yilında dogum yapmıştım.Sabah uyandigmda gece hic hareket etmedigini farketmistim hmeen hast.gitmistm ve bebekte hicbir hareket yoktu kordon dolanmisti acil doguma girdim 1 hafta kuvezde kalmisti.Cok sumur gecti gitti o gunler.
Rabiaorhancayy Selime23 canim selamlar, nasilsin? Bebisin hareketleri nasil sen nasilsin varmi sorun🌺
babynil @Selime23 benm son kontrolumde bi sey yoktu . Megerse 2kere dolamis kirdonu boynuna zayiflamisti biraz
alparslanin_annesi FatihBatur kordon dolanmasindan kaynaklı ölen bebekler var mosmor oluyorlar lütfen yanlış bilgilendirmeyelim. Kordon dolanan her bebekler sıkıntı olmuyor normal doğumlu bile doğan bebekler var o halde. o yüzden dolanma şekline ve sıkılığına bakılması lazım böyle durumda her ihtimale karşı doktor uyardiysa kontrollü davranalım lütfen iki gün yat dediyse de ihmal etmeyelim. @Selime23
FatihBatur alparslanin_annesi iyi de bir anneye olumsuz yaklaşmaktnsa içimi ferahlatacak şeyler söylenmeli ve bu bilgiyi ben vermedim ki bunu söyleyen bi doktor İstanbul’da bayagi iyi de bi doktor yanı
Narina123 gamzecapanoglu Bende bugün doktora gittim 38 haftamdayım bir tur kordon dolanmış dedi telaşlandım 😕
Yss Benim bebeğiminde 29. Haftada bir tur boynuna dolanmıştı bir gece hastaneye yatış vermişti doktorum tedbir amaçlı bol bol dinlen kendini yorma ve bol su iç demişti. Bol su icerseniz kordonun dolandığı kısmın bebeği sıkmasını engelliyormuş
alparslanin_annesi FatihBatur nekadar iyi bilemedim sorun olan hamilelikler dogunlar olduğunu bildiğimden tabikide gebeyr güzel yaklaşımları ama ciddi birsey olduğunu da bildirmekle sonrasında önemsememe sonucunda üzüle bilir o yüzden ciddiyete alması gerektiğini bildirmeniz lazım ❤😊
gamzecapanoglu Narina123 peki ne dedi doktorun ? Korkulacak bir durum var mı? Ben de çok tedirgin olmuştum özellikle normal doğum yapamam diye düşünüyordum ama doktor Şu an iyi oksijen de felan sıkıntı olmazsa normal doğum olur dedi içimi rahatlattı
Basakcim Selime23 bu bilgiyi aslında doktorunuzun sizinle paylaşması bile yanlış. Boşa stres ve endişe oluyor. Endişe etmeyin hiç bişey olmaz 🙏🏻
Narina123 gamzecapanoglu Banada öylede dedi gayet normal dedi korkulacak birşey yok şimdilik atkı gibi dolanmış dedi .Ama işte buradaki yorumları okuyunca içime vesvese giriyor daha kanala girmedi ya kanala giremezse ya kanala girerken birşey olursa diye 😒