Fatmali Eşin de bebiş ve senin için söylüyordur canım bir baba olarak onlar da bizim gibi evhamlı oluyorlar bu dönemde benim eşim de öyle sürekli bişeyler teper ağzıma bence iyi birşey baskı yapması hiç umursamayıp bir köşeye çekilmesi daha kötü bence ama eşin dışındakilere laf söylemek düşmüyor tabiki