Fatmali Bende cok geç kalkan birisiydim öğlen uyanıyorum cok uyudum hamileliğim boyunca aynısını düsündüm cok uyuyorum yemek yemeye geç başlıyorum acıkıyomudur diye doktorum arada da olsa agzına kalkıp iki lokma bişey at su ic meyve at ufacıkta olsa demişti ,39 haftaya girdim hamileliğim boyunca bu böyle geçti cok sükür hic bisorunumuz yok