uraseliz Nazli_06 Gün kurusu kayısı inanılmaz iyi geliyor ben onsuz gün geçiremiyorum sabah önce onu yiyip su içiyorum günde en az 1 kere motoru çalıştıriyor 🤣🤣 32.haftaya geldim sayesinde çok şükür 💃💃
mirage333 Nazli_06 10+1 deyiz. Hemoroid ve kabızlik var yıllardır. Hamilelikte dahada arttı tabiki. Duphalac şurup kullaniyorum, doktor bol su, kayısı, ara ögünlerde probiyotik yogurt, probiyotik kefir tuket dedi.
Maviyisevenkadin Nazli_06 Hiçbir şey işe yaramazsa ve ağrınız olursa Magnesie Calcine kullanabilirsiniz. Gebelikte kullanıma uygun, doktorum vermişti. Siz doktorunuza da sorun yine de. Ben 8 haftalık hamileyken aynı sorunu yaşadım. Makatta çatlak oluşmuş. Hormonlar yüzünden dedi doktor. Bu ilaç tek çözümüm oldu. Geçmiş olsun.
Deva22 Maviyisevenkadin bana da bu ilacı yazdı doktorum her zaman kullanmıyorum ama kasılmalara da iyi gelir dedi doktorum
Gta-35 Maviyisevenkadin nedense bi tek bende bu ilaç işe yaramadı kaşığın küçük tarafıyla kaç doz atiyorsunuz 1 su bardağına?
Ezoo35 Bende çok fena kabızlık çektim resmen duvarları tuttum artık afedersiniz fenalıktan. Ve benim makatım zaten sorunlu. Kayısılı meyve suyu içtim kendime geldim
Elanurgvn61 Nazli_06 Canım ben 23 haftalık gebeyim bende çok çektim kabızlıktan hiçbir şey ise yaramadı en son yarım saat dışarıda yürüyüş yaptım ve eve kendimi zor attım o derece yani yürüyüş bana çok iyi geldi hala her yürüdüğümde tuvalete girerim inşallah sende de ise yarar 😊
Maviyisevenkadin Deva22 Evet magnezyum olduğu için kasılmalara da iyi geliyor. Rahatsızlık duyacağımı hissettiğim zamanlarda hala kullanıyorum.
mucizem42 Nazli_06 bende başlık açacaktım 1 haftadır gidemiyorum neredeyse ikinmaktan bı hal oldum kayısı yoğurt hiç fayda etmedi incir deneyecem bende
Aycaaa571 Nazli_06 canım el yapımı yoğurdun suyunu aç karnına sabah akşam bir fincan düzenli olarak iç inşallah faydasını görürsün
benimmdunyamm Nazli_06 zeytinyağ için kabızlık kötü kabizken bir yakınımız ikinirken çocuk düşürdü dikkatli olun lütfen doktorunuza görünün
ozlmglsc Nazli_06 Demir ilacını gece yatmadan içmenizi tavsiye ederim sabah uyandığınızda mandalina portakal yiyin aç karna biraz olsun rahatlatacaktır
Hicran23 Doğumdan sonra kabız oldum bnde kuru kaysi incir yedim fayda etmedi kaysilari suya koydum geceden sabah hem kaysilari hem suyunu içtim duzeldm çok şükür bunu deneyin birde bnimkinikde kotuyduki makatta kanama bile yapıyordu tuvalete gitmemek için çaba gösteriyordum çok şükür gecti