mavi0803 Eslem_1 beni üniverste hastanesinin radyoloji bölümüne yönlendirdi normalde özel hastaneye gidiyprum ama hastanede yapılmıyor sanırım burda
Eslem_1 Zynp44 kaç dakika sürüyor 40 dakika sürüyor mu ben bunalırım herhalde o kadar uzun sürüyorsa doktorun odası da çok karanlık ruhum daralıyor girdiğimde
Eslem_1 Zynp44 hiç konuşmuyor ki doktor ikili test için bebeğin ölçümlerini yaptı onda yorum yapılıyor mu bilmiyorum ama hiç yorum yapmadı karşımda monitör de yoktu zaten bebekle ilgili hiçbir şey de göremedim😀ama detaylı ultrasonda her incelediği yeri bize de mi aktarıyor ?
Zynp44 Eslem_1 tabi diyo beynine bakıyorum kalbine bakıyorum kalbinde işte herşey yolunda gibi böyle şeyler herşeyi anlatıyo sormana gerek kalmadan
bebekgeliyoo Eslem_1 benim doktorum radyoloji ye yönlendirdi, perinatologa gitsem daha iyi değil mi diye sordum herhangi bi risk durumu olmadığı için şu an ikisi de aynı istediğine gidebilirsin farketmiyor dedi yarın radyolojik randevum var