Hilalk tabi ki önce sağlıklı olsun 😊🙏🏻 Benim eşim de kız çok istiyordu herkes bana senin bebeğin erkek olcak bak gör diyordu eşim de biraz üzülüyodu tabi.artık ben erkektir ya diyodum 😂😂 kız olcağını duyunca sevinçten havalara uçtuk anlatamam.tabii bitti mi bitmedi bu sefer de ay 7 ay kız demişler erkek çıkmışmış lafları başladı bende detaylı ultrasonu bekliyim dedim içime kurt düştü 🤦🏻♀️ Dün detaylı da da doktor kız dedi artık ufak ufak alışverişlere başlıcam.inşallah Allah sağlıkla gönlünüze göre verir ❤️❤️