Gagi bizde de eşim demisti birimizin babası hayatta birimizin değil olmaz öyle dedi , Eşimin babasının adı Hayati benim babamın adı Alahaddin, bizde ikimizin ortak karari ile Armin i koyduk herkes cok sevdi 😊 hepsi nurlar içinde uyusunlar🙏 inşallah kizceniz icin ikinizinde gönlünce bir isim olur 🌸