Gagi Bende eşime demiştim istersen annemin veya babamin adini koyalim diye (kizimin babaannesi ve dedesi) uzun yıllar önce rahmetli oldular isimlerini koyalım istersen diye annemizin adı Fatma babamızın Hayati, bende de Fatma var 😊 esim dusunmedi koymayi karşıda çıkmadı düşüncesi şu yöndeydi birimizin ailesi hayatta birimizin değil koymak olmaz dedi saygı duyduk birbirimize ,sonra tv de müzik dinlerken arem arman gormustum bakarken Armin gördük cok beğendik öyle kaldi 😊 5 ekimde sipariş verdim 20 ekimde geldi sipariş yoğunluğuna göre dönüyorlar birde nakış olduğu için 7 14 gün sürüyor araya hafta sonları girince saymayın o yuzden uzun sürüyor, sipariş olusturmadan oncede detay veriyorlar ya da siz siparişi verince onlara soru sorduğunuzda cevap veriyorlar ben memnun kalmıştım , inşallah isimde , hast çıkışıda gönlünüzce olur inşallah ortak bir isimde karar kılarsınız ikinizinde gönlü olur 🌸😊