Benimde aşağıda 20 haftalıkken söylendi ve şuan 32 haftalığım hala aynı konumda ama tam kapatmıyor bir ucu daha önceki sezaryen yerime geliyor sanırım. 2 hafta sonra tekrar kontrol edilecek. Doktorum fazla ayakta kalma, beline yük bindirme dedi. 1 kez kanamam oldu, yatış verildi özele gittiğim için yatmadım devlete gittim tabi beni alana kadarda kanamam durmuştu artık. Çok kasmıyorum evdeki işlerimi yapıyorum her gün olmasada bazı günler yürüyüşe çıkıyorum.