gulsuayan bana da 30 hastalıkken plesanta previasın, bu haftadan sonra da yukarı çıkmaz, sezeryan olacaksın. İnternetteki şeyleri okuma. Sadece ağır iş yapma ve cinsel ilişki yasak demişti. Bende öyle olunca önemsemedim. Şuan 33 haftalık oldum. Dün yazlıkta mangal yapalım dedik 1 saatlik yoldu. Arka koltukta biraz sarsıldım sanırım. Birde yazlıkta tur atmıştım. İkindi gibi lekelenmem oldu. Doktora geldm. Şuan hastanedeyim. Nst de çok az sancı çıktı.Serum, fitil, ciğer geliştirici, 4 tane dil altı hapı verdiler. Bir sıkıntı çıkmazsa öğlen çıkartacaklar. Birde kayınvalidem, kayınbabam bırakmayız artık bize taşının biz bakacaz diyor. Eşime diyorum annem bize gelsin bana bakar diyorum. Bir ay bizde mi kalacak diyor. Stresten doğurcam gerçekten