Annekuzusu_0 ilk gebeligime göre bunda ağrım daha çok gibi. Eski sezeryan yerinin oralar ağrıyor. Afedersiniz şeyim ortadan ikiye ayrılacak gibi ağrıyor. İkili testim de riskliydi amniyosentez yaptırdım.o 1ay da baya stresli geçti , neyseki sonuç temiz geldi . Hayırlısıyla kucağımıza alsaydık bır