DuyguGngr valla canım ben 34 haftaya girdim bugün benim bile ters ve dr dönmezse sezeryan falan demedi dönecek dönmeye çalışıyor dedi böyle hemen sezeryanı aşılayanlara deli oluyorum ya ne meraklılar anneyi kesmeye kadın zaten tedirgin moral versene 29 hafta senin için çok erken hem dönmezsede yapacak bişey yok furkan kayabaşoğlu diyor ki doğum bir amaç değil araç olmalı bencede çok haklı bebeğimiz sağlıklı olsunda varsın sezeryan olsun bendr çok normal istiyorum ama olmazsada yapacak bişey yok tek kızım sağ sağlim doğsun