Csmr benim 7 8 ve 9 haftalarda aşirı oldu ama şuan mide bulanyilarim yok yerini mide kazinmalarina birakti mide bulantim olduğu zamanlarda ne yersem kustum hic bir şekilde durmuyodu malesef hatta bir anda vajinal kanama oldu acile gittim dr zorlanmaya bağli deyip kanama için iğne yapti kanama hemen durmuştu. Mideniz çok bulanirsa ve durmazsa mutlaka acile gidip serum taktirin mide bulantisi için seruma ilaç katarlar ve bana vitaminde katmislardi beslenmede arrik sıkıntı yasiyodum çünkü. Şimdi kendiliğinden geçti inşallah sizinde geçer 🙏🏻