Ben 18 haftama girdim. İkinci trimester balayı derlerdi ama ben hiç öyle hissetmiyorum 😔 2 gündür mide bulantım yeniden başladı ve hiiç enerjim yok. Sadece yatma isteğim var, hiç hoşlanmasam da bu durumdan 😔 sizler de yaşadınız mı acaba böyle zamanlar bu haftalarda? Üstelik çalışan biriyim ama işe hiç gidecek enerjim yok, zaten raporluyum 1 aydır, kanama geçirmiştim çünkü.