gozgozanne maalesef canım. Yerinde duruyor. Kanamalarım başladı. 29 hafta itibariyle. Yasaklar devam ekstra ciğer geliştirici vuruldu. Progestan kullanmaya başladım. 36haftalık oldum. Dün bile hastanedeydim kanamadan dolayı. Doğum şeklide her doktor farklı bir şey söylüyor. Geçen hafta doktor kesinlikle sezeryan dedi. Dün gece başka Bi doktor normal denenebilir dedi. Bende arada kaldım hiçbi fikrim yok doğuma dair.. Sizin düzeldi mi?