Merhaba.Aranızda kan uyuşmazlığı olup plesenta previa veya plesenta previa marjinal olan var mı?Bu durumda doktorunuzun tepkisi ne oldu.Ben doktorumu çok seviyorum bu durumdan seni doğurtamam dediği için hep üzüldüm ,hemde kendimi biraz geri çektim,çünkü doktoruma çok güveniyordum.Birkaç kez kanamam olduğunda biz müdehala edemeyiz diyip araştırma hastaneleri yönlendirildim ve orda gördüğüm muamele ve yapılan muayeneler sonunda çok yıprandım üzüldüm.Bir güzel azarımı işitip eve döndüm içimde sadece kızıma birşey olur mu korkusu kaldı,hala atamadığım.En son yaşadığım kanamadan beri malesef durmayan bir kanamam var devam ediyor,ara ara yabancı doğum sancılarım vuruyor.Umuyorum ki bu günleri güzel hatırlayacagım, temennim evladımı sağlıkla kucağıma almak.Bu durumu yaşayıp tecrübeli bir doktorla devam edenler, doktorunuz nasıl bir yol izledi.Neler hissediyorsunuz.