Deletedmom_289 maalesef öyle size söylediğim her şeyi kendim de hala yapıyorum ama yine de oluyor. Kanamalarım oluyordu bu yüzden rahim içinde hiçbir şey görünmüyor kanama alanı vs. hep rahim ağzından kaynaklanıyordu. Hamilelikten önce de oluyordu bende geçirdiğim dış gebelikten sonra artmıştı şikayetlerim daha çok. Şimdi de ne zaman hasta olsam, bağışıklığım düşse hemen tekrarlıyor enfeksiyon. Doğumdan sonra operasyonla yakmayı önerdiler hatta kronikleşen bir durum var belli ki diye. Umarım sizinki benimki kadar uzayan ve zorlayan bir durum olmaz. Sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız 🙏🏼