Mantar akıntısı bazen sadece su şeklinde gelebiliyor. Benim de başıma covid geçirdiğimde gelmişti, suyum geldi sanmıştım ama yoğun mantar enfeksiyonu çıktı. Peynir kesiği kıvamındaki akıntı ise 2-3 gün sonra gelmişti. Umarım sadece budur sorun 🙏🏼Geciktirmeden doktora gitmelisiniz, çok geçmiş olsun.