begoscann Kayasena hamileliğimin basından beri safra kusuyorum 39 oldum hala arada kusuyorum doktorum çok normal dedi
Kayasena begoscann evet öyleymiş. İlk hamileliğim olduğu için çok endişeleniyorum bişey olucak diye panikliyorum. Bide çok hareket etmedi dün safra da gelince korktum ☺️
ilkintzn Efraimmm gittiğim doktor baya iyi bir profesör. Kordon dolanması olunca kendisine geçiş yaptım risk almamak için