ArenAsilmomm Kayasena https://www.bebek.com/hamileligin-son-gunlerinde-kusmak/ bunu oku canım burda yazıyor galiba
ilkintzn Merhaba bende birşey sormak istiyorum 33+2 haftalığız. Bebeğim 3 tur kordon dolamış boynuna bu şekilde normal doğum yapan var mı ? Ve gelişmesinde bir sıkıntı olur mu ?
Efraimmm ilkintzn ayy cnm sanmıyorum normal doğum olacağını sezaryen olur buyik ihtimal birde üç tür diyorsun doktor sana gün vermesini bebek boğar kendini öyle bence tekrar bir doktora görün hatta iyi bir doktora görün
Alka Kayasena Daha geçen kustum canım nerdeyse senle aynı gün civari . Normaldir diye düşündüm.sabah kalkmistim . Yorgundum felan . 1 kere kustum ama.
ilkintzn Efraimmm gittiğim doktor baya iyi bir profesör. Kordon dolanması olunca kendisine geçiş yaptım risk almamak için
Zeynepensar Safra kusmanız normal degıl bı ark kusmuş önemsememiş sonra bi gitti suyu azalmış bence hemn doktora ulasın
Kayasena Hastaneye gittim nst ile baktılar sancım falan yoktu bebek gayet iyi dediler muhtemelen baskıdan dolayı oluyor hepinize teşekkür ederim 🙏