Mervekrmn @betuss5 yok benım dıgumuma daha var ben detaylı ultrasyon ıcın randevu almıstım hanı kaydım olmadan bakarlarmı dıye sormak ıstedım yınede tesekkur ederım😊
betuss5 Mervekrmn bakarlar merak etme raporunu ve resminide veriyorlar sonra doktoruna gosterirsin canm ne dmk
EdaSunar Mervekrmn canım bende 29.hafta da başlamıştım sanırım ama kabul ederler ya Bi dene bence özeller uçtu gidiyor 🤦♀️🤦♀️
Mervekrmn @EdaSunar baska sansımız yok ne yapalım 2 ayda 2 kere zam geldı gıttıgım hastaneye dogumumu var daha ama ucretını dusunmek bıle ıstemıyorum🤦♀️
Seymaayyy betuss5 icin rahatladı ınsallah aksı durum olmaz burada çok gördüm almadılar falan dıyenlerı devlet mecbur alıcak demsıtım içinden ama yınede endıselıydım bu iyi oldu teşekkürler 🙏
betuss5 Seymaayyy Evet banada gec kaldin almazlar felan dediler cevreden .Her gittigim doktor farkliydi randevu bulamadigimdan dolayi ayni doktora dusemedim dedim.Muaynemi yapip herseyi soylediler .
Eminekzr Hangi hastaneden nasıl randevu aldınız acaba nerde yaşıyorsunuz. Bende detaylı için özelden fiyat aldım ancak ikiz gebelik olduğu için 2 bebek ücreti istedi tabi birine yetisemeyecekken ikisine imkansız oldu. Bende araştırayım
Mervekrmn @Eminekzr ben ok meydanında cemıl tascıoglu sehır hastanesıne aldım bıldıgım kadarıyla sadece sehır hastanelerı yapıyor perınarolojı bolumune talep olusturdum bıldırım gelınce hemen aldım. Bı de basaksehır cam ve sakura sehır hastanesı var ama oraya randevu dusuremedım maalesef.
Eminekzr Mervekrmn Direkt randevu alınıyor yani detaylı için bende deneyeyim. Bı hastane ile aramdaki mesafeye bakiyim önce 🙊🙊
Mervekrmn @KyrNeriman mhrs uzerınden gırın perınatolojı bolumu olucak hastaneye talep olusturun bıldırım gelınce hemen alın cunku anında doluyor bende ınanılmaz zor aldım nerdeyse aglıycaktm alamıycam dıye ama 2 haftam kaldı randevuye
KyrNeriman Perinatoloji olarak mi aldniz zrynep kamilde dopler ayrintili ultrason gibi geciyorda bolumu bende o hastanelere bakayim ozaman
Eminekzr Birde illa belli bir haftaya ulaşmış olmak mı lazım detaylıca girmek için şuan bulsam yine alırlar mı 15 haftalıgiz biz