betuss5 mavisssanneee Saglik ocaginda test vermistim hamilelik icin ogrendigim gun oradan yazip verdiler folidoce diye 1 ay kullandim .Genelde doktorlar oneriyor kullanilmasini ama kullanilmazsada cok problem degil galiba .
Buket_dadas mavisssanneee kuzum bendede ilk haftalar vermediler neden bilmiyorum ama vermediler 14 haftalık oldukdab sonra beb istedim doktordan o sekilde aldım yok sa vermiyorlardı hem özele gitim hem devlete ama vermemislerdi şimdide ben kulanamıyorum midem yanıyor diye bu arada 37+2 olduk darısı basına insallah 😘 🥰 💙 💓
Yagmurdgdgn13 mavisssanneee öZellikle ilk 3 ay mutlaka kullanmanız lazım. Bebeğin gelişimi açısından.
Sunayaz mavisssanneee kesinlikle iç ve hiç ihmal etme. Ben hamile olduğumu öğrendiğim an başladım (6haftalık falandı) şuan 25 haftalığım hala içiyorum. Çocuğun kemik gelişimi yapısı için çok önemli.
Unlukacar mavisssanneee canım az pişmiş yumurta ,pastörize olmayan süt ve süt ürünleri ,az pişmiş et ,sushi gibi çiğ balık ,sucuk ,salam ,yeşilliklerin çok iyi yıkanmış olması gerekiyor bunları da sana hamileliğin en başında söylemesi gerekiyordu
Bendiyebiri mavisssanneee nasıl demez bunu size bende 1 ayı geçiyordu gittiğimde hemen başlamalısın dedi hatta 3 ayıda geçti biraz kullandım. Çok önemli bir vitamin yukarda da yararlarından bahsetmişler zaten. Hatta insanlara hamile kalmadan önce hamilelik planladıklarında başlatıyorlar. Nasıl sizin başlatmaz. Ya başka bir doktora gidin yada doktorunuza bunu hatırlatın isterseniz. Zaten özel olarak da alınabiliyor vitamin ben özel kullanıyordum.