bende de uzun bi süredir var 19-20 yaşımda keşfettim ilk ağrı olunca ve ele gelen bir kitle olunca doktora gittim önemsiz böyle kistler nasıl teninde ben var onun gibi düşün bunları dedi yılda 1 falan kontrol gerekiyor ama diye biliyorum, ultrasonla bakıyolar bu arada bunu anlamak için mamagrofi 40 yaş üstüne, ultrason 40 yaş altına yapılıyor.
Benim sorum şu hanımlar kistik yapıda meme süt vermeye engel mi acaba?