arkadaslar meme kanserinde supheleniyorum belki kanserde degildir baska biseylerde olabikir ama en kotusu aklima geliyo. mamografi korkuma aylarca erteledim. sanki bi sertlik var gibi geliyo. bide mememde agri var gibi hafiften. bazen oluyo. suan hamileyim bide . doktora gidince elle muane mi ediyo direk. anliyo mu hemen var mi yok mu. ultrasonda bakiyo mu , gideniniz varmi kontrole hic neler yasadiniz