Zba Elip peki bir hak kaybı olur mu USG ye göre vermesi. Sat a göre vermesi daha mı avantajlı ben de bu aealar almayı düşünüyorum kafam karıştı
_momy tugce3401 bende aynı hastanedeyim zorlanıyorum aslında başhekime mi söylesek herşeyden bir haber görünüyor 🤦🤦
Seraykg coskunn canım devam ediyor tabiki benim 24. Haftam tam cumartesi ye denk geliyor du bende pazartesi aldım 24+2 de 32 yi de öyle yaptım 37 yide 37+2 de aldım ama doktorum o gün tam 24 haftalık gbi verdi sorun yaşamadım hastanede izin verdi