Seraykg coskunn canım devam ediyor tabiki benim 24. Haftam tam cumartesi ye denk geliyor du bende pazartesi aldım 24+2 de 32 yi de öyle yaptım 37 yide 37+2 de aldım ama doktorum o gün tam 24 haftalık gbi verdi sorun yaşamadım hastanede izin verdi
N_3637 coskunn benim kurumum verdiği için direkt veriliyor dedim ama böyle bi ayrım olduğunu bilmiyordum çok saçmaymış inşallah verilir size de
Gozi coskunn Peki ultrasonda 1 haffa önde gidiyor benim bebeğim ultrasona göre mi 24te ayrılıyoruz yoksa son adet tarihine göre mi ?
coskunn Gozi son adet tarihine göre diye biliyorum ama vermeyen yerler varmış ben Pazartesi ayrılıcam bakalım verecekler mi 🤨
_momy tugce3401 bende aynı hastanedeyim zorlanıyorum aslında başhekime mi söylesek herşeyden bir haber görünüyor 🤦🤦
Elip 24/32 hafta arası idari izin devam ediyor ve doğum sonrasına aktarılmıyor. Çünkü bu pandemiden dolayı verilen bir izin. Benim de bebeğim 4-5 gün geriden geliyordu ancak çalıştığım kurum doktorun ultrasonda ölçtüğü haftayı baz aldı.
Zba Elip peki bir hak kaybı olur mu USG ye göre vermesi. Sat a göre vermesi daha mı avantajlı ben de bu aealar almayı düşünüyorum kafam karıştı