mirage333 burası forum yahu :))) istediğiniz cevapları almadığınızda neden iki kişi arasına girmiş muamelesi yapıyosunuz ki insanlara :)) kusura bakmayın ama , maddi durumu kötü olan kişinin çocuk yapmasını , forum sayfasına yorum yapıp aldıgı cevapları begenmeyince “size noluyor “ diye kabalaşan bir kadından daha Normal buldum:)) ruh hastası olan insanların çocuk yapmasını , maddi durumu kötü olan bireylerin çocuk yapmasından daha ürkütücü buluyorum bende.. sonuçta fakir bir çocuk zararsızdır, sorunlu annenin büyüttüğü çocuk ise mualla…