Arkadaşlar yazdıklarınızı okudum öncelikle benim post yüzünden gerildiğiniz için özür dilerim en başta kendim için sonra ihtiyacı olanlar varsa diye sormak istedim belki faydamız dokunur diye bu bir. İkincisi cidden şuan ki durumda herkesin Allah yardımcısı olsun özellikle bebek bekleyenlerin. Üçüncüsü Allah ol derse olur biz ne kadar istesek de istemesek de herşey Rabbim in elinde ve şükürler olsun 2.kez bebek bekliyorum Allahım onu helalinden bakabilmemizi nasip etsin bütün annelere duam Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻