Asterujdndl SemanurAs benim 15 haftalik da çok kötü ağrilarim vardi şimdi 18 haftalik olduk az çok ağrilarim var 😒
Bebegimveben0811- Asterujdndl hamileliğim boyuca en zor geçirdiği haftaydı bu haftada bebek büyüdüğü icin sanırım kasık ağrısı oluyor
Bebegimveben0811- Asterujdndl ay evet derken ben 18 haftayı geçtim kuzum o zmaan 18.haftam çok zor geçmişti şimdi anladim