minikannis Asterujdndl aynen canım bende 18+2 yim benimde ağrılarım var kafama takıldı umarım önemli bişey değildir
Asil28 Asterujdndl canım bende de oluyordu batma oluyordu hatta rahimde. doktorum rahim büyüdüğü için normal dedi
SemanurAs Asterujdndl ben de 16+5 aynı ağrıları çekiyorum bugün belim de çok ağrıdı genel olarak hep şikayetçiyim hep ağrım var
Bebegimveben0811- Asterujdndl hamileliğim boyuca en zor geçirdiği haftaydı bu haftada bebek büyüdüğü icin sanırım kasık ağrısı oluyor
minikannis Asterujdndl sanki hissediyorum içerde pıt pıt biseyler oluyor😃 ilk gebeliğim emin değilim bebek mi değil mi . Ama karnımın içinde balık gibi kaydığını sağa veya sola toplanıp sertlestigini çok net hissediyorum
Eslemveannesi0 Asterujdndl bazen pıt pıt bişeyler oluyor sonra 2-3gün olmuyor anlayamadım 🤦🏻♀️siz hissediyormusunuz
Asterujdndl Eslemveannesi0 bendede öyle oluyor ama tam emin olamiyorum bebeğimde erkek genelde erkekler daha çok hissedilir tekmeleri Anlamadim
ozlemoo 18+5 teyim bende ağrılar oluyo normalmiş rahim yukarı cıktığı için benimde erkek ve pıt pıt hissediyorum gecen hafta bi hissettim sonra hiç bişey hissetmedim bugunde maşallahımız vardı pıt pıt durmadık
ozlemoo Asterujdndl merak etme canım hissedersin ama bizlerin vücut yapısıylada alakalı olabiliyomuş mesela benim karnım yok hiç kimse hamile olduğumu anlamıyo
Asterujdndl minikannis canım benim sağ sol tarafim da sertlik var en çok sıkıştim zaman beli Oluyor sertlik 🥰
Vldnshn1 Ayyy o kadar içim rahatladı ki benim sol kasığımda ağrı vardı 18+2 haftalığım hepimizin aynı semptomları taşıması normal demek diye düşünüyorum
Asterujdndl SemanurAs benim 15 haftalik da çok kötü ağrilarim vardi şimdi 18 haftalik olduk az çok ağrilarim var 😒