Eslem_1 canım bende ilk bebeğimi kaybetttiğim için sanki bunda da bişey olucakmış hissiyle sürekli doktordaydım doktoruma sordum yanındaki hemşire eşi bana dedi ki eğer birşet olucak olsa bizim kızımıza olurdu bende sürekli usg girdim kalp atışlarını dinledik şuan sapa sağlam dedi ki zaten benim 11. Haftaya kadar düşük riskim vardı ondan gidiyordum ama şuan 1 hafta oldu hala gitmedim tutuyorum kendimi 😂