Handan_65 Eakbulut34 Hersey 2 katı oldu ya 3 den 6 nedemek ya Enflasyonu % 36 diyorlar hersey 2 katı oluyor o nasıl çelişki ya iyice yaşanmaz hale getirdiler güzelim ülkeyi