Duygukam Kızlar merhaba, 2022 senesi İstanbul da olanlar özel hastane doğum ücretleriniz belli oldu mu çok yüksek fiyatlar genel olarak 😔
Deletedmom623737 Duygukam Gop başarı hastanesi Muane 240 Normal dogum 4500 Sezeryan 5500 Nst takipli hastaya ücretsiz
Merveee34 Duygukam dün kardeşim için pendik medipol hastanesinden fiyat aldım . Normal doğum 3800 sezaryen doğum 4800 isteğe bağlı sezaryen 6800
RumeysaNur34 Duygukam biz Aralık ayında sabitledik canım şu an fiyatı nedir bilmiyorum ocak sonu zam olacakmış ama bize denk gelmiyor muayene 800 Doğum 13.900 doğum eşim ve ben sağlık çalışanıyız diye %10 indirim yaptılar
Seymaa30 Duygukam muayene ücreti 600₺ sezaryan fiyatını 9.500 deyince bi yutkunmadım değil😅birde tüp bebekliyim öncesinde de bi dünya para verdik tedaviden dolayı rabbim herkesin yardımcısı olsun artık evlat bile lüks haline geldi içler acısı
Hilalbasak Canm bayrampaşa baypark hastahanesi sezeryan 30000 Normal 2200 dedi 2 gun once sorduk Nst ucretide 30 tl
Duygukam Hilalbasak bu ücretleri duyunca fenalaşıyorum 😄 ben daha 30. Haftada bu tutarın fazlasını muayene ve testlere verdim bile 3 hafta sonra iki haftalık kontrollere geçeceğim doktorumdan da çok çok memnunum ama bütçeyi zorluyor 🙈
Duygukam RumeysaNur34 yanlız olmadığıma sevinsem mi bu ücretlere üzülsem mi😅 ben doktorun kendi muayanesine gidiyorum uzun zamandır hastasıyım gebelikte de değiştirmek istemedim anlaşmalı olduğu hastanede şuan normal 14.000 sezeryan 14.500 fiyatı muayanesi 400 oldu nst de 150 ymiş fiyatları duyunca bi ufak nabzım gitti geldi😅😂
RumeysaNur34 Duygukam ya sorma😅😅 yine daha yüksek fiyat aldım diğer şubesinden 17.500 dediler geçen ay ama doktorum çok iyi benimde o yüzden tercih ettik ilk aldığım fiyat 15.500 oda ocak ayında zam gelecek dediler birde az birşey indirim kaptık sabitledik bizimde nst ücreti 200 🤦♀️
Duygukam Deryaasn herşey dahil mi fiyata tüm tahlil ve kontroller, oda, 1 hafta bebek anne kontrolü vs
Eakbulut34 Handan_65 nasıl anlasma kabul ettiler bende pendik yuzyıl a gdyrm dogumdan 10 veya 15 gun once anca anlasma oluyır dedıler
Afynl_03 RumeysaNur34 owww bu fiyatlar da ne böylr şaka gibi bingölde sezeryan için ocakdan önce 2000 dediler çok geldi bana bunları duyunca Bi şükür edesim geldi