Bu postu görmeye o kadar ihtiyacım vardıki bende Düzce’de yaşıyorum 2 sene oldu şuan 40+4 38 haftaya kadar çağsu Mustafa beye gittim kendisinden çok memnundum ama doğum ücretinin yüksek olduğunu öğrenince vazgeçmek zorunda kaldım araştırma hastanesine rastgele randevuya gittim biraz azarlandım bunca zaman nerdeydin muhabbeti yaptılar bişey diyemedim bi kaç kere problem oldu muayne acil durum falan fena değillerdi tabiki özel kadar olamaz. Ama özelde gibi konuşanlar kibar davrananlar cok oldu dogumhanede. Salı günü kontrolüm var yine bebek gelmezse yatış yapılacak büyük ihtimal bende cok korkuyorum doğumda kötü muamele görmekten 😢 Allah yardımcımız olsun