Merhaba, Düzce’ye yeni taşındık. Buraya daha cok hakim degilken hamile olduğumu öğrendim doktor ve hastane araştırdık ama çokta bir seçenek malesef yok. Derya Hanim’ a gidiyorum 14 haftalik hamileyim. Gayet ilgili ultrasonu vs cok cok iyi en ufak hareketine kadar gorebiliyorsunuz bebegi. Duzce Arastirma’da Betül Hoca hakkinda iyi seyler duydum. Bide ona gitmeyi planliyorum, ama doğum konusunda cok tedirginim Çağsu Hastanesi icinde Duzce arastirma icinde cok olumlu şeyler duymadim. Cagsu da yenidogan yogun bakımı olmadığını ters durum oldugunda cevre hastanelere sevk ettiklerini duydum ne kadari dogru bilmiyorum cagsu da ya da duzce arastirma da dogum yapan varsa deneyimlerini paylasirsa cok sevinirim.