Inan_busra40 Mizgin_2163 çok sevindim sizin adınıza inşallah benimde öyle olur 😌 teşekkür ederim 😊 sağlıkla alın kucağınıza diğerlerini de hayırla büyütün inşallah 🌺
Nurklc38 Banuka Doktoruma doğum yapmadan en başta söyledim kontrol de ve dikişsiz kesiksiz normal doğum yaptım kesiğim yoktu ve yapılabileceğini söyledi