Elika0 ama o zaman da kasığa baskı yapıyor yürümekte zorlanılıyor. Ben öyleyim. 39+2 olduk ne çekiyorum bir Allah bir ben bilirim.
Kimisi merdiven in çık diyor, kimisi evde emekleyerek yürürsen bebek döner diyor. Yürüyüşte çok iyi geliyormuş ama havalar soğuk doğuma yakın hasta olma.