OzlemYu07 canım ilkinde kalp atışı durdu 6+4 tü, ikincisinde boş gebelikti 7+4 . Doktor art arda olmasına baya şaşırdı 2. Yi iç gebelik bekliyordu olmadı . Test yaptırdim genetik,pıhtı sorunu var mı diye sonucu bekliyorum.Korkulacak bir şey yok ,üzülüyorsun tabi ki ama Allah’ın takdir ettiği oluyor sen iyi düşün Allah’ın izniyle iyi olsun böyle konuları kurcalayip bilinçaltına itme.Yaşamadiğin 2. Bir tecrübe için üzme kendini