Dilek0102 geçmiş olsun canım Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 🙏 bende 8 haftalıkken kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum. Kürtajdan sonraki ay psikolojik olarak kötü olduğum için bir şey olmadı. Sonraki iki ay eşim evde yoktu değerlendiremedik. 4. Ayda değerlendirdik ve Kürtajdan 4 ay sonra hamile kaldım. Acaba yumurtlama günlerini kaçırıyor olabilir misin? Ben her iki hamileliğimde de ovulasyon testini ve bank pozisyonunu denedim hamile kaldım. Çevremdekilere de hem testleri hem pozisyonu önerdim şu an onlarda hamile