Efraimmm Zeynepp97 benimki yirmi yedi oldu yeni kafasını yukarı döndü hep diyorum bu cocuk babasi kılıklı diye kimse inanmiyo
burakveannesi Sedaaaa2 çok anlamadım ama doktorlar erken diyor dönmesi için ben kendimi çok sıkıntı yaptım çok üzüldüm ama o döneceği zamanı biliyor erken dönmesine iyi değil
Ndrg12 Sedaaaa2 evet canım. Karnımın alt tarafı daha sert ve tekmeler karnımın üstüne ve yanına doğdu geliyor. Önceden karnımın altına da tekme atardı
Ipekgulll Sedaaaa2 anlaşılıyor ya ben de 26+3 ün makat gelişli demişti 23. Haftada ama hala alt tarafında gissediyorum tekmeleri ve ayaklarını hatta çok zorluyor ayaklarının altta başının kaburgama doğru olması
Sedaaaa2 Ndrg12 benımkı kabarıyor ha bire mesanemede baskı yapıyor alttan demek ki hala makat gelişi 😢
Tugbamete Sedaaaa2 28 de baş aşağıydı 32 de yan döndü şimdi kafa sağda popo solda yan gelip yatıyor ☺️
Sedaaaa2 Tugbamete o da iyiyimiş en azından aynı durmuyor benımde gidince ya makat gelişi ya yan cıkıyor hiç baş aşagı denk gelmedi daha 😂