Rabiaugur Enfeksiyonum oldugunu sanmıyorum çünkü o zaman yanma ve kasıklarımda ağrı oluyor hamilelikge akıntının arttığını biliyorum ama bi daha doktora gittiğimde akıntımıda danışırım suyuda arttırmaya çalışıcam bundan sonra
35SD28 Rabiaugur inşallah 🤲gebe değilken bir kere enfeksiyon yaşadım ve hiçbir belirti olmamıştı. O gün idrarda kanama yaşadım öyle öğrenmişti. Akıntının rengi önemli olan sarıya dönük olmaması lazım.
Deletedmom154 35SD28 benimde tahlillerimden çıkan sonuca göre az içiyormuşum.4 lt yakin iciyorum birde🙈
Rabiaugur 35SD28 bende gebelikten önce enfeksiyon yaşadım o yüzden belirtilerni biliyorum fitille geçmişti benimki de