Nsms hayır yapmadı ben sabahları aç karnına içiyorum 45-50 bazen de 1 saat sonra kahvaltı ediyorum ama bol suyla içiyorum.. ama mide bulantısı olursa tok karnına da içebilirsin demişti doktorum aç karnına dokunuyorsa bir de tok deneyebilirsin doktoruna danışarak 🌸