Eslem_1 İlk 3 ay folik asit kullandım onların içinde de D vitamini vardı ama 3. Aydan sonra doktorum ekstradan Coledan marka D vitamini verdi bu D vitaminini kullanan var mı?
Ozlem2206 Eslem_1 ben 23den beri kullanıyorum aynısını akşamları 4 damla şeklinde kışın kullanmak önemli çünkü güneşten alamıyoruz o vitamini kullanın yani zararlı olsa niye versin
serpilctn Eslem_1 doktorum bana doğuma kadar kullan dedi 😊bebeğin kemik gelişimi için çok önemli dedi günde 4 damla aliyorum
Eslem_1 Durununannesi46 içeriğinde hint yağı vs tatlandırıcı da var başta kullanmak istemedim ama doktoruma güvendiğim için mecbur kullandım prospektüsünde hamileler zorunlu olmadıkça kullanmamalı ibaresini de okumuştum siz nasıl kullanıyorsunuz ben tok karnına 2 damla şeklinde kullanıyorum
Durununannesi46 Eslem_1 ben kahvaltıya başlarken 2 damla alıyorum unutmazsam. Çoğu zaman unutuyorum kullanmayı 🙈
Eslem_1 Ozlem2206 ben ınnate pronatal kullanıyorum ekstra onda da d vitamini var üstüne bi de coledan kullanıyorum
Eslem_1 Tazeanne0134 bi sorun yok da içinde tatlandırıcı vs de olunca tereddüt etmiştim başta hatta ocean kullanmak istemiştim doktor ısrarla bu olsun diyince kullanmaya başladım güçlü bir d vitamini sanırım
Melike0657 Ben tadını hiç bepenmedim düzenli kullanamaıyorum midemi bulandırıyor bana 6 damla yazmıştı doktor. Aile hekimçmden alternatif isteyeceğim
Eslem_1 Melike0657 6 damla çok değil mi sizin d vitamininiz kaçtı ? Yüksek dozlu bi vitamin diye biliyorum
Eslem_1 Deva22 ocean d3k2 daha evvel kullanmıştım içeriği temiz bir ürün ama doktoruma özellikle sordum ocean günlük normal zamanda kullanabilirsin dedi Coledan hamilelik dönemi içinmiş sanırım
Deva22 Eslem_1 aynen bana da temiz içerikli diye hamilelik öncesinde bile önerdi doktorum bilmiyorum hepsi farklı görüşler söylüyor
Eslem_1 serpilctn evet sonradan yaptığın araştırmalarda yeni doğan bebeklere de verildiğini görünce o şekilde rahatlayıp kullandım yoksa ocean dışında bi marka kullanamıyordum
Eslem_1 G1522 ınnate içeriği de çok güzel ama innate de mesela D vitamini vardı doktora onu da sormuştum ekstra yükleme olur mu diye de olmaz demişti
Eslem_1 Durununannesi46 aslında tok karnına içiliyor ben de akşam yemeğinden sonra 2 damla alıyorum tok karnına sizin kaç damla d vitamini değerinizi ölçüp de mi verdi doktor yolsa direkt mi verdi bende ölçüm de yapılmadı hiç