Mihribancglr benim reflüm var bi de gebelik yüzünden artti 8. Haftamdan beri cekiyorum aynisini bazen dayanilmiycak hal aliyo doktorum eski kullandigim ilaclarin bi benzerini verdi gaviscon cigneme tableti istersen doktoruna sor ona gore kullan o da zaten 1 saat falan rahatlatiyo sonra devam ediyo alisiyon bi sure sonra 😂