Mihribancglr gebeliğiniz henüz çok yeni, ilaç yerine doğal besinlerle geçirmeye çalışın. Sevgili hamişler bahsetmiş. Soğuk süt, sade soda ve elma bana da çok iyi geliyor mesela. Ama muz yediğimde midem yanıyor. Nelerin midenizde yanma yaptığını farkederek onşardan bir süre uzak durmaya çalışın. Gece uyurken başınızın altına çift yastık koyun. Yudum yudum su için. İlk 3 aydan sonra yani bebeğin organ gelişimi tamamlandıktan sonra muhtemelen ilaç önerisinde bulunacaktır doktorunuz. Mesela bana 3 aydan sonra gaviscon önermişti. 22. Haftada gavisconda işe yaramamaya başlayınca pulcet içiyorum (3 gün alıp 2 hafta almıyorum). Mutlaka doktorunuz ne derse onu kullanın. Çok geçmiş olsun.