Kayınbabanız istiyor diye koymayın eğer beğenmediyseniz. Zaten soyismi onlar veriyor isme bari karışmasınlar. Onların hakkı çocuklarına isim koymaktı ve onlar haklarını kullandılar. Torunlarına koyulacağı isimle alakadar olmak yerine başka şeyleriyle meşgul olmayı denesinler. En irrite olduğum konulardan biridir bu .