Stok yapmayın derim çünkü bebekten bebeğe degisiyormus. Benim kızım 5 aylık ve ilk sleppy ile başladık çiş sızdırma olmadı ama kakasını belden taşırıyordu. Migrostan minnies aldım ama hiç güzel değildi içinde pamuk yoktu resmen. Sonra molfix denedik pure & soft çok güzel ama bulamadım her yerde ve mavi paket molfix kullanmaya başladık. Bu kadarlık bez maceramdan farkettigim şu ki hepsi de belden taşırdı kızıma dayanmıyor 😂