BURCU21 gebelik kolestazı olabilir canım , bendede aynı şekilde var . Kremler falan işe yaramayınca doktor karaciğer ve safra asiti testi istedi yüksek çıktı . Ondan kaşınıyormuşum şurup verdi ursofalk diye 120 tl , kaşıntımı azalttı baya insallh değerlerimde düşmüştür , sonuçlar yüksek olursa bebeğe geçmesin diye 37-38. Haftada doğum yaptırıyorlar