Tostosunannesiii Yagmur34 sezeryan olcak benim :) öncelik bebeğimin kararı oldu sonrasında doktorumun ve benım :) bebeğimin gelmek istedi şekilden dolayı :)
Yagmur34 Tostosunannesiii olsun canım hangi doğum şekli hayırlıysa o olmalı bencede sag salim kucagına almayı nasip etsin Allah 🙏🥰
Tostosunannesiii Yagmur34 amin ınsallah benım ıcınde onemı yok valla .) sag saglık saglıklıca gelsınde
RumeysaNur34 ruveyda98 hadi bakalım bizim sezaryan gün kesin konuşuyoruz bir sürpriz yapmazsa küçük hanım senin doğum şekli belli miydi canım 😊
ruveyda98 SEVGIMSEN bende hep bel ağrıları vardı çünkü bel fıtığım var ilk zamanlar çok ayakta durunca yürüyünce çok oluyordu şimdi hrp var maalesef 37+1 haftalık olduk
SEVGIMSEN ruveyda98 az kaldi sagligla al kucaguna🤲🤲bendede 9 hafta agriyo mende mide bulantisi kusma yok 😆
Buket_dadas Tostosunannesiii doktorumun demesinne göre son 7 gün ama uygulamaya görede son 20 hadi hayorlısı insallah🥺🧿💙🐥🙈🙊💓
1elifelif Tostosunannesiii evet canım öyle oluyor benimde son 27 günüm. 2.doğumum olucak Allah nasip ederse ama aynı heyecan korku daha çoğalıyor 🙂🙂